Kundeservice

Cpunktet.no er din guide til mine – Cecilie Kjensli sine – anbefalte sexleketøy. Handler du via meg og min samarbeidspartner Sinful, får du sexleketøy av god kvalitet. Er det noe du lurer på, må du gjerne ta kontakt. Jeg gir personlig service og hjelper deg gjerne 🙂

  1. Personlig service
  2. Samarbeidspartner Sinful
  3. Anonym forsendelse
  4. Hvordan handle
  5. Frakt og levering
  6. Reklamasjon og angrerett
  7. Sikkerhet og personvern
  8. Kjøpsvilkår
  9. Kontakt Cecilie Kjensli

1. Personlig service

Cecilie hjelper deg
Er du usikker på hva du skal velge, eller er det noe annet du lurer på, er det bare å ta kontakt. Jeg gir personlig service og hjelper deg gjerne. Gjennom 20 år har jeg opparbeidet meg en høy kompetanse på hvilke sexleketøy som gir best nytelse, både for single og par, så du må ikke være beskjeden hvis du er usikker på noe.

Les mer om Cecilie Kjensli her

2. Samarbeidspartner

Sinful + Cpunktet = sant
Sinful er nettbutikken Cpunktet samarbeider med. Når du klikker «Kjøp her fra Sinful» blir du sendt til Sinful sin nettbutikk, hvor du fullfører bestillingen. Det er altså Sinful som sender varene til deg – anonymt og raskt – selvfølgelig. Jeg har valgt å samarbeide med Sinful, fordi de har et godt utvalg til fine priser, og fordi jeg kjenner de godt.

3. Anonym forsendelse

100% Diskresjon
Jeg vet at diskresjon er viktig og garanterer for anonym forsendelse. Du trenger ikke bekymre deg for hvordan pakken leveres. Min samarbeidspartner Sinful sender alt helt nøytralt. Det vil stå «Mcompany Aps» som avsender på pakken og på kontoutskriften, hvis du betaler med kort. Dine personlige opplysninger vil aldri deles med andre. All informasjon vil bli behandlet konfidensielt. Du får IKKE hentelapp i postkassa.

4. Hvordan handle

Enkelt og oversiktlig
Å handle fra Cpunktet er enkelt og oversiktlig. Ser du noe du liker er det bare å klikke på ”Kjøp her”, og du vil bli sendt til min samarbeidspartner Sinful sin nettbutikk, for å gjennomføre kjøpet der. Klikk så «Legg i handlekurv». Varen havner da i ”Handlekurven”, se øverst til høyre på siden. Der kan du følge med på hva du har handlet, og for hvor mye.

Velg ”Til kurven” for å betale, eller ”Shop videre”, hvis du ønsker flere varer. Når kjøpet er gjennomført får du automatisk bekreftelse via e-post på bestillingen. Da kan du nok en gang kan sjekke at alt er i orden.

Det er ikke nødvendig å opprette en konto for å handle, men det kan være praktisk.

5. Frakt og levering

Rask levering

Alle bestillinger som mottas innen klokken 14.00 på hverdager, pakkes og sendes samme dag. Sinful streber etter å kunne levere alle ordrer i løpet av 2 – 4 hverdager. Velg mellom flere leveringsalternativ når du kommer til kassen.

Gratis frakt over 800,-
Det er gratis frakt for alle ordre over 800,-. Bestiller du for mindre kommer frakten på 79,- i tillegg.

Sporing
Alle pakker som sendes kan spores. Sporingsnummeret får du oppgitt på e-post, og på sms når pakken er fremme. Du får ikke hentelapp i postkassa.

100% Diskresjon
Du trenger ikke bekymre deg for hvordan pakken leveres. Min samarbeidspartner Sinful sender alt helt nøytralt. Det vil stå «Mcompany Aps» som avsender på pakken og på kontoutskriften, hvis du betaler med kort. Dine personlige opplysninger vil aldri deles med andre. All informasjon vil bli behandlet konfidensielt. Du får ikke hentelapp i postkassa.

6. Reklamasjon og angrerett

Åpent kjøp
Handler du via Cpunktet og Sinful har du 365 dagers begrenset returrett etter avtale med Sinful sin kundeservice.

Det betyr at du etter avtale med kundeservice kan returnere en uåpnet vare, så lenge produktet er i samme kvalitet, mengde og stand som da du mottok den. I tillegg skal varen og emballasjen returneres i samme stand som da du mottok den. Originalemballasjen skal sendes med i uskadet tilstand.

*Av hygieniske årsaker bortfaller returretten på intime produkter ved åpning av produktets emballasje.

Pengene eller ny vare tilbake
Alle varer kan byttes så fremt de returneres i vesentlig samme stand som de ble mottatt – ubrukt og i original emballasje – med tanke på hygiene og helsevern. Når varen er mottatt får du pengene eller ny ønsket vare tilbake. Hvis du ønsker å heve kjøpet får du tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet eksklusiv frakt innen 14 dager.

Produkter som kommer i retur vil aldri bli solgt videre!

Reklamasjon
Hvis du har vært uheldig og fått et skadet produkt, eller det har oppstått problemer ved normal bruk innen reklamasjonsfristen på 2 år, tar du kontakt med kundeservice hos Sinful.

7. Sikkerhet og personvern

Din trygghet er svært viktig for Cpunktet og Sinful. Dine personlige opplysninger vil aldri deles med andre. All informasjon vil bli behandlet konfidensielt. Du får kun tilsendt tilbud og annen informasjon hvis du selv har samtykket dette. Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem. Du vil når som helst ha mulighet til å trekke tilbake dette samtykket.

8. Kjøpsvilkår

Du må være 18 år for å handle. Alle priser er inklusiv mva. De ulike tilbudene gjelder så lenge lageret rekker. Alle bestillinger er bindende. Forbrukerrådets angrefrist gjelder selvfølgelig. Ved en eventuell tvist vil Forbrukertvistutvalgets avgjørelse følges.

9. Kontakt Cecilie

Er det noe du lurer på, må du ikke nøle med å ta kontakt. Vi hjelper deg gjerne, og det er det som er fordelen ved å handle fra Cpunktet.no: Her får du personlig service, og du er garantert diskresjon.

E-post
cecilie@cpunktet.no

Firmanavn
Cili AS

Eier
Cecilie Kjensli

Organisasjonsnummer
987 825 820 MVA

Adresse
Etterstadsletta 97a
0660 OSLO
Norge

Telefon
+47 41301560

Åpningstider for kundeservice
Mandag – fredag fra 09.00 – 16.00

Alle henvendelser besvares innen 48 timer fra de er mottatt!